Program: Luni-Vineri 8:00-20:00

Interviu Radio România Actualități cu chirurgul Cristian Postolache

Din 2007, avem grijă de sănătatea ochilor dumneavoastră!

Într-un interviu acordat pentru Radio România Actualități, chirurgul oftalmolog Cristian Postolache a vorbit despre cazurile chirurgicale de succes, dar și despre cum și-a asumat, de-a lungul carierei, cazuri complicate, chiar dacă a existat riscul nereușitei.

Medicul băcăuan cu „mâini de aur”, așa cum l-au numit cei de la Radio România Actualități, este recunoscut pentru miile de operații pe care le-a făcut, dar și pentru inovațiile pe care le-a adus în domeniul oftalmologiei și al chirurgiei oftalmologice. Zilnic, medicul Cristian Postolache realizează aproximativ 20 de intervenții chirurgicale, iar de când a înființat Clinica Gauss, s-au realizat, în total, peste 25 000 de operații.

Aflăm de la domnul doctor că cele mai multe cazuri care necesită intervenție chirurgicală sunt cele de cataractă – această afecțiune fiind a 3-a la nivel mondial care cauzează orbirea – urmate de degenerescența maculară și de retinopatia diabetică. Medicul mai atrage atenția și asupra faptului că pacienții vin la medic, de cele mai multe ori, atunci când bolile se află într-un stadiu  avansat, ceea ce complică schema de tratament și intervenția chirurgicală.

În premieră, medicul Cristian Postolache a vorbit și despre un proiect umanitar pe care dorește să-l implementeze la clinică. Concret, își dorește ca într-un viitor cât mai apropiat, persoanele care nu mai au rude sau au o situație financiară foarte precară să beneficieze gratuit de tratamentul afecțiunilor oftalmologice grave, care pot duce la orbire și, deci, la imposibilitatea persoanei de a se mai îngriji.

De altfel, dr. Cristian Postolache a ajutat, de-a lungul celor 13 ani de activitate, mai multe cazuri sociale. Despre unul dintre ele puteți citi aici.

Vă invităm să ascultați interviul complet: